Käytämme evästeitä räätälöidäksemme sisältöä ja mainoksia, tarjotaksemme sosiaalisen median toimintoja ja analysoidaksemme liikennettä. Lisäksi tarjoamme sosiaalisen median, mainonnan ja analytiikan yhteistyökumppaneillemme tietoja siitä, miten käytät sivustoamme. Jos jatkat sivuston käyttöä, hyväksyt evästeemme.
Hallinnoi evästeasetuksia
Jotta voimme tarjota sinulle optimaalisen kokemuksen sivustollamme, käytämme evästeitä. Nämä ovat pieniä tekstitiedostoja, joita tallennetaan tietokoneellesi. Nämä sisältävät sivun toimintaa ja optimointia koskevia evästeitä sekä palveluita, kuten teksti- tai videochattiä, kuten myös internet-toimintaasi perustuvaa mainontaa koskevia evästeitä. Voit esimerkiksi saada tietää, käytkö sivustollamme useita kertoja samalla laitteella. Haluamme tarjota sinulle mahdollisuuden valita, minkä evästeiden käytön sallit
Pakolliset evästeet
Nämä evästeet ovat pakollisia sivujen selaamisen ja perustoimintojen käytön vuoksi
tarpeellinen
Analyyttiset evästeet, markkinointievästeet, muiden yritysten palvelut (riippumattomat kolmannen osapuolen palveluntarjoajat)
Analyyttiset evästeet
Nämä evästeet auttavat meitä ymmärtämään käyttäjien toimintaa paremmin.
Ei
Kyllä
Markkinointievästeet
Näitä evästeitä ja vastaavaa teknologiaa käytetään räätälöidyn ja näin ollen merkityksellisen mainontasisällön näyttämiseen.
Ultrac Vorti R on Vredesteinin tähänastisista Ultra High Performance -kesärenkaista urheilullisin. Ultrac Vorti -renkaaseen verrattuna uuden Ultrac Vorti R -renkaan suunnittelussa on pyritty takaamaan pito ja ohjauksen tarkkuus huipputehokkaissa autoissa. Rengas säilyttää pitonsa korkeissa lämpötiloissa myös kaarreajossa ja on erityisen vakaa suurilla nopeuksilla. Niinpä se sopii täydellisesti neli- ja takavetoisiin urheiluautoihin, jotka vaativat renkailta paljon.
Ultrac Vorti R on kehitetty tiiviissä yhteistyössä italialaisen suunnittelutoimisto Giugiaron kanssa. Renkaan kyljen ja pinnan erityinen hiilikuitukuviointi tekevät renkaan muotoilusta ainutlaatuisen. Rengas on saatavilla useampana eri kokona, jotka on erityisesti suunniteltu taka-akselissa käytettäväksi. Renkaiden suunnittelussa on keskitytty pidon säilyttämiseen kuivilla pinnoilla, sillä eturenkaat poistavat suurimman osan vedestä märillä teillä. Tukivöiden urakulma on räätälöity sopivaksi, ja renkaiden ilmamäärän suhde on pienempi.
Ominaisuus:
Parannettu monen hartsin kulutuspintaseos
Leveä ura ja matala kuviopinta, joten erityisen leveä alue renkaasta koskettaa tien pintaa
Kolmiulotteisesti muotoillut urat
Erityiset taka-akselin renkaat, joissa ylimääräinen poikittaisura, alhainen ilmamäärän suhde ja räätälöity tukivöiden urakulma
Giugiaron suunnittelemat kyljet ja urakuviointi
Epäsymmetrinen urakuviointi
Etu:
Pito säilyy renkaan lämpötilan noustessa
Erinomainen pito ja vakaus
Paremmat jarrutusominaisuudet
Pienempi melutaso
Optimaalinen tasapainotus etu- ja taka-akselin välillä parantaa pitoa ja jäähdytystä entisestään
Euroopan unioni on EY-asetuksen N:o 1222/2009 alaisesti määrännyt, että kaikkien 1. heinäkuuta 2012 jälkeen valmistettujen auton- ja hyötyajoneuvonrenkaiden on sisällettävä EU-vakiorengasmerkinnät, jotka luokittelevat ne kolmen suorituskykyominaisuuden mukaan:polttoainetehokkuus asteikolla A–G, märkäpito asteikolla A–G ja melupäästö desibeleinä.
Tämä asetus ei koske seuraavia rengastyyppejä: uudelleen pinnoitetut renkaat, ammattikäyttöön tarkoitetut maastorenkaat, kilpa-/urheiluauton renkaat, tietynlaiset renkaat, jotka on suunniteltu parantamaan pitoa, esimerkiksi nastarenkaat, T-tyypin väliaikaisesti käytettävät vararenkaat, ennen vuotta 1990 valmistettujen autojen renkaat, renkaat, joiden suurin sallittu nopeus on 80 km/h, sekä renkaat, joiden vanteen halkaisija on 254 mm tai vähemmän tai 635 mm tai enemmän. Tämän merkinnän tarkoituksena on toisaalta edistää taloudellista ja ekologista tehokkuutta liikenteessä sekä parantaa liikenneturvallisuutta, ja toisaalta auttaa kuluttajia valitsemaan sopivat renkaat varmistamalla tuotteiden tietty läpinäkyvyysaste.
Tästä huolimatta merkintää on kritisoitu siitä, että se ilmentää vain harvoja ominaisuuksia. Asiantuntijoiden mielestä renkailla on monia muita liikenneturvallisuuden kannalta tärkeitä ja oleellisia ominaisuuksia. Näitä ovat muiden muassa, mutta eivät ainoastaan, vesiliirto-ominaisuudet, ajovakaus, käyttöikä, märkäpidon lisäksi muut ominaisuudet märillä ja kuivilla teillä sekä lumiominaisuudet. Rengasvalmistajat esittävät, että loppukäyttäjän kannattaa edelleen pitää eri instituutioiden ja alan julkaisujen testituloksia erittäin tärkeänä tiedonlähteenä, koska niissä arvioidaan lukuisia erilaisia renkaiden ominaisuuksia.
Merkki
Vredestein
Renkaan tyyppi
Competition
Malli
Ultrac Vorti R
Dimension
255/30 ZR19 (91Y) XL
Renkaan leveys
255
Renkaan profiilia
30
Construction type
ZR
Renkaan koko
19
Renkaiden kantavuusluku
91
Nopeusluokka
((Y))
With/Without Valve (TT/TL)
Rengas vaatii sisärenkaan
Moottoripyörä
Ei
*Hinnat sisältävät ALV:n sekä postitus- ja pakkauskulut. Suomi.