Käytämme evästeitä räätälöidäksemme sisältöä ja mainoksia, tarjotaksemme sosiaalisen median toimintoja ja analysoidaksemme liikennettä. Lisäksi tarjoamme sosiaalisen median, mainonnan ja analytiikan yhteistyökumppaneillemme tietoja siitä, miten käytät sivustoamme. Jos jatkat sivuston käyttöä, hyväksyt evästeemme.
Hallinnoi evästeasetuksia
Jotta voimme tarjota sinulle optimaalisen kokemuksen sivustollamme, käytämme evästeitä. Nämä ovat pieniä tekstitiedostoja, joita tallennetaan tietokoneellesi. Nämä sisältävät sivun toimintaa ja optimointia koskevia evästeitä sekä palveluita, kuten teksti- tai videochattiä, kuten myös internet-toimintaasi perustuvaa mainontaa koskevia evästeitä. Voit esimerkiksi saada tietää, käytkö sivustollamme useita kertoja samalla laitteella. Haluamme tarjota sinulle mahdollisuuden valita, minkä evästeiden käytön sallit
Pakolliset evästeet
Nämä evästeet ovat pakollisia sivujen selaamisen ja perustoimintojen käytön vuoksi
tarpeellinen
Analyyttiset evästeet, markkinointievästeet, muiden yritysten palvelut (riippumattomat kolmannen osapuolen palveluntarjoajat)
Analyyttiset evästeet
Nämä evästeet auttavat meitä ymmärtämään käyttäjien toimintaa paremmin.
Ei
Kyllä
Markkinointievästeet
Näitä evästeitä ja vastaavaa teknologiaa käytetään räätälöidyn ja näin ollen merkityksellisen mainontasisällön näyttämiseen.
Rotalla Setula 4-Season RA03 omaa optimoidun V-muotoisen rengaskuvion, jonka leveät urat poistavat vettä optimaalisesti ja tarjoavat optimaaliset vesiliirto-ominaisuudet. Jäykemmät lohkot ja suuri määrä rakoja tarjoavat parempaa pitoa lumella, ajovakautta ja enemmän turvaa kaikissa sääolosuhteissa. Reunaosion vaihteleva korkeus takaa matalan vierintämelun. Paranneltu kumiseos parantaa suorituskykyä kilometrimäärän osalta. Pienempi vierintävastus vähentää polttoaineen kulutusta.
Euroopan unioni on EY-asetuksen N:o 1222/2009 alaisesti määrännyt, että kaikkien 1. heinäkuuta 2012 jälkeen valmistettujen auton- ja hyötyajoneuvonrenkaiden on sisällettävä EU-vakiorengasmerkinnät, jotka luokittelevat ne kolmen suorituskykyominaisuuden mukaan:polttoainetehokkuus asteikolla A–G, märkäpito asteikolla A–G ja melupäästö desibeleinä.
Tämä asetus ei koske seuraavia rengastyyppejä: uudelleen pinnoitetut renkaat, ammattikäyttöön tarkoitetut maastorenkaat, kilpa-/urheiluauton renkaat, tietynlaiset renkaat, jotka on suunniteltu parantamaan pitoa, esimerkiksi nastarenkaat, T-tyypin väliaikaisesti käytettävät vararenkaat, ennen vuotta 1990 valmistettujen autojen renkaat, renkaat, joiden suurin sallittu nopeus on 80 km/h, sekä renkaat, joiden vanteen halkaisija on 254 mm tai vähemmän tai 635 mm tai enemmän. Tämän merkinnän tarkoituksena on toisaalta edistää taloudellista ja ekologista tehokkuutta liikenteessä sekä parantaa liikenneturvallisuutta, ja toisaalta auttaa kuluttajia valitsemaan sopivat renkaat varmistamalla tuotteiden tietty läpinäkyvyysaste.
Tästä huolimatta merkintää on kritisoitu siitä, että se ilmentää vain harvoja ominaisuuksia. Asiantuntijoiden mielestä renkailla on monia muita liikenneturvallisuuden kannalta tärkeitä ja oleellisia ominaisuuksia. Näitä ovat muiden muassa, mutta eivät ainoastaan, vesiliirto-ominaisuudet, ajovakaus, käyttöikä, märkäpidon lisäksi muut ominaisuudet märillä ja kuivilla teillä sekä lumiominaisuudet. Rengasvalmistajat esittävät, että loppukäyttäjän kannattaa edelleen pitää eri instituutioiden ja alan julkaisujen testituloksia erittäin tärkeänä tiedonlähteenä, koska niissä arvioidaan lukuisia erilaisia renkaiden ominaisuuksia.
Setula4SeasonRA03 tyre review
Keskiarvo 598 Testitulokset
Pito kuivalla tiellä
Jarrutusominaisuudet kuivalla tiellä
Pito märällä tiellä
Jarrutusominaisuudet märällä tiellä
Pito lumisella tiellä
Ajomukavuus
Sisäinen melu
Renkaan kuluminen
Polttoaineenkulutus
Ajetut kilometrit
10 122
26.10.2020kirjoittanutMatti 90% of my kilometers I have 750kg trailer + 500kg load in my car. Most of the time driving speed is same as big trucks,,,80-90km/h.
My normal road trip is 2000km from A to B. Unload and reload car + trailer in 1-2 hours. Then 2000km from B to A. This all in 5-6 days.
During these trips there is always at least one panic brake situation. Usually when someone passing me high speed then changing to my lane wery near front of me and making strong braking. These tyres has been work really really nice on these panic moments on dry and wet roads. (Years ago I had some other brand summer tires on use. It was summer time, dry road and panic braking,,,,,,felt like driving on icy road. No good. So yes,,,I know the difference between good and less good tires. I'm driving about 40 000km / year.)