Käytämme evästeitä räätälöidäksemme sisältöä ja mainoksia, tarjotaksemme sosiaalisen median toimintoja ja analysoidaksemme liikennettä. Lisäksi tarjoamme sosiaalisen median, mainonnan ja analytiikan yhteistyökumppaneillemme tietoja siitä, miten käytät sivustoamme. Jos jatkat sivuston käyttöä, hyväksyt evästeemme.
Hallinnoi evästeasetuksia
Jotta voimme tarjota sinulle optimaalisen kokemuksen sivustollamme, käytämme evästeitä. Nämä ovat pieniä tekstitiedostoja, joita tallennetaan tietokoneellesi. Nämä sisältävät sivun toimintaa ja optimointia koskevia evästeitä sekä palveluita, kuten teksti- tai videochattiä, kuten myös internet-toimintaasi perustuvaa mainontaa koskevia evästeitä. Voit esimerkiksi saada tietää, käytkö sivustollamme useita kertoja samalla laitteella. Haluamme tarjota sinulle mahdollisuuden valita, minkä evästeiden käytön sallit
Pakolliset evästeet
Nämä evästeet ovat pakollisia sivujen selaamisen ja perustoimintojen käytön vuoksi
tarpeellinen
Analyyttiset evästeet, markkinointievästeet, muiden yritysten palvelut (riippumattomat kolmannen osapuolen palveluntarjoajat)
Analyyttiset evästeet
Nämä evästeet auttavat meitä ymmärtämään käyttäjien toimintaa paremmin.
Ei
Kyllä
Markkinointievästeet
Näitä evästeitä ja vastaavaa teknologiaa käytetään räätälöidyn ja näin ollen merkityksellisen mainontasisällön näyttämiseen.
Tämä taloudellinen autonrengas on suunniteltu parantamaan pienempien ajoneuvojen polttoainetehokkuutta säilyttäen tehokkaat jarrutusmatkat lopullisen turvallisuuden takaamiseksi.
7. sija vuoden 2019 ADAC -kesärengastestissä
“Erittäin alhainen polttoaineenkulutus” vuoden 2019 ADAC -rengastestin mukaan
Suunniteltu vähentämään polttoaineen kulutusta ja säilyttämään mukavuuden
Euroopan unioni on EY-asetuksen N:o 1222/2009 alaisesti määrännyt, että kaikkien 1. heinäkuuta 2012 jälkeen valmistettujen auton- ja hyötyajoneuvonrenkaiden on sisällettävä EU-vakiorengasmerkinnät, jotka luokittelevat ne kolmen suorituskykyominaisuuden mukaan:polttoainetehokkuus asteikolla A–G, märkäpito asteikolla A–G ja melupäästö desibeleinä.
Tämä asetus ei koske seuraavia rengastyyppejä: uudelleen pinnoitetut renkaat, ammattikäyttöön tarkoitetut maastorenkaat, kilpa-/urheiluauton renkaat, tietynlaiset renkaat, jotka on suunniteltu parantamaan pitoa, esimerkiksi nastarenkaat, T-tyypin väliaikaisesti käytettävät vararenkaat, ennen vuotta 1990 valmistettujen autojen renkaat, renkaat, joiden suurin sallittu nopeus on 80 km/h, sekä renkaat, joiden vanteen halkaisija on 254 mm tai vähemmän tai 635 mm tai enemmän. Tämän merkinnän tarkoituksena on toisaalta edistää taloudellista ja ekologista tehokkuutta liikenteessä sekä parantaa liikenneturvallisuutta, ja toisaalta auttaa kuluttajia valitsemaan sopivat renkaat varmistamalla tuotteiden tietty läpinäkyvyysaste.
Tästä huolimatta merkintää on kritisoitu siitä, että se ilmentää vain harvoja ominaisuuksia. Asiantuntijoiden mielestä renkailla on monia muita liikenneturvallisuuden kannalta tärkeitä ja oleellisia ominaisuuksia. Näitä ovat muiden muassa, mutta eivät ainoastaan, vesiliirto-ominaisuudet, ajovakaus, käyttöikä, märkäpidon lisäksi muut ominaisuudet märillä ja kuivilla teillä sekä lumiominaisuudet. Rengasvalmistajat esittävät, että loppukäyttäjän kannattaa edelleen pitää eri instituutioiden ja alan julkaisujen testituloksia erittäin tärkeänä tiedonlähteenä, koska niissä arvioidaan lukuisia erilaisia renkaiden ominaisuuksia.
Mecotra3 tyre review
Keskiarvo 94 Testitulokset
Pito kuivalla tiellä
Jarrutusominaisuudet kuivalla tiellä
Pito märällä tiellä
Jarrutusominaisuudet märällä tiellä
Pito lumisella tiellä
Ajomukavuus
Sisäinen melu
Renkaan kuluminen
Polttoaineenkulutus
Ajetut kilometrit
8 434
10.01.2024kirjoittanutraimo Tähän mennessä vain positiivisia kokemuksia
31.01.2022kirjoittanutJussi Olen ollut hyvin tyytyväinen renkaisiin.
20.11.2019kirjoittanutArto Nurminen Perinteinen halpisrenkaan ajomukavuus. Pito sadekelillä yllätti, eli rengas muuttuu epävakaaksi suhteellisen pienessä vesimäärässä. Polttoaineen kulutus hieman suurempi aikaisempiin halpisrenkaisiin verrattuna. Uutena tavallista suurempi kulutuspinnan urasyvyys. rengas kuluu kuitenkin suhteellisen nopeasti aivan tavallisessa matka-ajossa. Seuraavan kesän aloitukseen nykyinen urasyvyys riittää, ei kuitenkaan kahta perättäistä kesää.
20.11.2019kirjoittanutArto Nurminen Perinteinen halpisrenkaan ajomukavuus. Pito sadekelillä yllätti, eli rengas muuttuu epävakaaksi suhteellisen pienessä vesimäärässä. Polttoaineen kulutus hieman suurempi aikaisempiin halpisrenkaisiin verrattuna. Uutena tavallista suurempi kulutuspinnan urasyvyys. rengas kuluu kuitenkin suhteellisen nopeasti aivan tavallisessa matka-ajossa. Seuraavan kesän aloitukseen nykyinen urasyvyys riittää, ei kuitenkaan kahta perättäistä kesää.